OnlyFans και τένις: Μια συνεργασία που προκαλεί αντιδράσεις και αλλάζει τους κανόνες Ημερομηνία:
Σήμερα 26/12/2025, 13:52 - Εμφανίσεις: 19
Το όνομα OnlyFans είναι συνώνυμο με τον κόσμο του ερωτικού και του πορνογραφικού περιεχομένου στο διαδίκτυο.
Όμως, τα τελευταία χρόνια η πολυσυζητημένη πλατφόρμα προσπαθεί μια στρατηγική στροφή, εισερχόμενη δυναμικά στον χώρο του αθλητισμού.
Από τα μαχητικά σπορ και το MMA, μέχρι το BMX, το γκολφ και τώρα το τένις, το OnlyFans επενδύει μεθοδικά σε συνεργασίες με αθλητές, προβάλλοντας μια διαφορετική εικόνα: εκείνη της δημιουργίας περιεχομένου γύρω από την αθλητική καθημερινότητα και τη ζωή των πρωταγωνιστών εκτός γηπέδων.
Η τάση αυτή έχει ξεκινήσει να προκαλεί ποικίλες αντιδράσεις στους κόλπους του επαγγελματικού τένις.
Ενώ οι αθλητικές ομοσπονδίες εμφανίζονται επιφυλακτικές, αρκετοί παίκτες βλέπουν στην πλατφόρμα μια ευκαιρία για ανεξάρτητη προβολή, οικονομική ενίσχυση και άμεση επικοινωνία με το κοινό τους μακριά από τους παραδοσιακούς χορηγούς και τα μέσα.
Η Γαλλίδα τενίστρια Κλοέ Πακέ, που εντάχθηκε στο OnlyFans πριν από περίπου έναν χρόνο, έχει δηλώσει ότι ολοένα και περισσότεροι συνάδελφοί της από το tour θα ακολουθήσουν το ίδιο μονοπάτι τους προσεχείς μήνες.
Παρά τις αντιδράσεις, το φαινόμενο φαίνεται δύσκολο να ανακοπεί.
Το OnlyFans επενδύει μεγάλα ποσά στην αθλητική του στρατηγική, με σκοπό να επαναπροσδιορίσει την εικόνα του και να συνδεθεί με έναν πιο ευρύτερο, «κανονικοποιημένο» ψηφιακό οικοσύστημα δημιουργών.
Από την άλλη, ο κόσμος του τένις, ένας χώρος που διαχρονικά συνδέεται με την παράδοση και την «καθαρή» εικόνα, είναι σήμερα αντιμέτωπος με ένα νέο, μάλλον αμήχανο, κεφάλαιο.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Το ερώτημα είναι αν η συνεργασία αυτή θα αποδειχθεί βραχύβια μόδα ή μια νέα μορφή σχέσης ανάμεσα στα social media και τον επαγγελματικό αθλητισμό.
Σε κάθε περίπτωση, η κίνηση του OnlyFans φανερώνει κάτι βαθύτερο: ότι τα όρια ανάμεσα στην ψυχαγωγία, το lifestyle και τον αθλητισμό γίνονται ολοένα και πιο ρευστά — και ότι η ψηφιακή εποχή αλλάζει όχι μόνο το παιχνίδι, αλλά και τους ίδιους τους παίκτες.